Om du har några frågor om produkterna eller din beställning är du välkommen att kontakta Hampus Algotsson på hampus@stauppklubben.com så återkommer han så snart han kan, vanligtvis inom 1-3 dagar (just nu kan det dock dröja lite längre pga julledighet). Innan du kontaktar honom så får du gärna kika på några vanliga frågor som vi besvarar nedan.

Ändrade leveranstider v. 50 2021 till v. 1 2021

För att din beställning ska komma fram innan jul behöver du beställa den senast den 17 december kl. 23.59. Alla beställningar som kommit in fram tills dess skickas senast den 18 december. Om du beställer senare än så skickas din beställning först under vecka 1 2021, dvs någon gång mellan den fjärde och den tionde januari. Under perioden 18 december till 5 januari kommer det även vara lite svårare att komma i kontakt med oss. Om du har några frågor så är du välkommen att maila Hampus på hampus@stauppklubben.com, så återkommer han så snart han kan.

Jag har beställt en almanacka efter den 10 december och den har inte kommit än. Vad händer?

Den första omgången almanackor sålde slut på bara ett par timmar, så vi har beställt en omgång till. Dock kommer inte den levereras till oss förrän precis efter nyår. Därefter kommer vi, så snabbt vi bara kan, packa och skicka ut alla almanackor. Det innebär leverans under vecka ett eller vecka två 2021. Den infon framgick på produktsidan när du beställde almanackan, men vi vet, det är ju jävligt lätt att missa.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse. Vad ska jag göra?

Det är inte helt ovanligt att orderbekräftelsen inte kommer fram. I nästan alla fall beror det antingen på att det fastnat i skärpposten eller på att mailadressen blivit fel vid beställningen. Så börja med att kolla om den finns i din skräppost. Om den inte gör det så maila till hampus@stauppklubben.com så ser vi till att du får en ny. Om du han uppfatta ditt ordernummer så får du gärna skicka med det, om inte så skriv vilket namn beställningen är gjord i och vilket datum du beställde så löser vi det.

Jag har inte fått något mail om att min beställning har skickats trots att jag väntat flera dagar. Vad ska jag göra?

Vi skickar alla beställningar inom fem arbetsdagar efter att de kommit in till oss. Det innebär att det, en helgfri vecka, tar upp till en vecka innan beställningen skickas. Om det är röda dagar i veckan så kan de ta längre tid. Ibland har vi semesterstängt och leveranstiden är längre än så, men i så fall ser vi till att det framgår såväl på produktsidorna som i din orderbekräftelse. Om det gått mer än en vecka sedan du beställde och du inte fått något mail om att din order är skickad så får du gärna kontakta oss på hampus@stauppklubben.com så ska vi kolla på vad som hänt. Skicka gärna med ditt ordernummer i svaret.

Min beställning skickades för flera dagar sedan, men har inte kommit fram. Vad ska jag göra?

Som bekant kommer tyvärr inte alla Postnords paket, även om en väldigt hög andel gör det. Om det gått mer än en vecka sedan din beställning skickades och du ännu inte fått den så får du gärna kontakta oss så undersöker vi saken. Du når oss på hampus@stauppklubben.com. Skicka gärna med ditt ordernummer i mailen.

Mina produkter var skadade när de kom fram. Vad ska jag göra?

Ta bilder på skadan och skicka till hampus@stauppklubben.com så ska vi kolla på saken. Se till att få med ditt ordernummer i mailet, så underlättar du arbetet mycket för oss.

Jag vill returnera mina produkter. Kan jag få pengarna tillbaka?

Du har full retur och bytesrätt inom 14 dagar från att du mottagit varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oskadat/oöppnat skick. Alla lappar och etiketter måste sitta kvar samt returnera även varans originalförpackning. Var rädd om varan, rulla ihop varsamt och emballera den oanvända varan väl innan du returnerar den. Varan ska återlämnas oskadad och i nyskick. Vid retur eller byte av varor betalar du själv returfraktkostnaden. Skriv ditt namn och ordernummer på en lapp och skicka med den i paketet och maila samtidigt till hampus@stauppklubben.com och meddela vilken order du vill returnera. Vi för över pengarna/annullerar din faktura när produkterna kommit till oss.