Om du har några frågor om produkterna eller din beställning är du välkommen att kontakta Hampus Algotsson på hampus@stauppklubben.com så återkommer han så snart han kan.. Innan du kontaktar honom så får du gärna kika på några vanliga frågor som vi besvarar nedan.

Ändrade leveranstider 13-25 juli

Alla beställningar som görs mellan 13 och 25 juli skickas den 2 augusti. Efter den 25 juli gäller ordinarie leveranstider (din beställning skickas inom 5 arbetsdagar).

Jag har inte fått någon orderbekräftelse. Vad ska jag göra?

Det är inte helt ovanligt att orderbekräftelsen inte kommer fram. I nästan alla fall beror det antingen på att det fastnat i skärpposten eller på att mailadressen blivit fel vid beställningen. Så börja med att kolla om den finns i din skräppost. Om den inte gör det så maila till hampus@stauppklubben.com så ser vi till att du får en ny. Om du han uppfatta ditt ordernummer så får du gärna skicka med det, om inte så skriv vilket namn beställningen är gjord i och vilket datum du beställde så löser vi det.

Jag har inte fått något mail om att min beställning har skickats trots att jag väntat flera dagar. Vad ska jag göra?

Vi skickar alla beställningar inom fem arbetsdagar efter att de kommit in till oss. Det innebär att det, en helgfri vecka, tar upp till en vecka innan beställningen skickas. Om det är röda dagar i veckan så kan de ta längre tid. Ibland har vi semesterstängt och leveranstiden är längre än så, men i så fall ser vi till att det framgår såväl på produktsidorna som i din orderbekräftelse. Om det gått mer än en vecka sedan du beställde och du inte fått något mail om att din order är skickad så får du gärna kontakta oss på hampus@stauppklubben.com så ska vi kolla på vad som hänt. Skicka gärna med ditt ordernummer i svaret.

Min beställning skickades för flera dagar sedan, men har inte kommit fram. Vad ska jag göra?

Som bekant kommer tyvärr inte alla Postnords paket, även om en väldigt hög andel gör det. Om det gått mer än en vecka sedan din beställning skickades och du ännu inte fått den så får du gärna kontakta oss så undersöker vi saken. Du når oss på hampus@stauppklubben.com. Skicka gärna med ditt ordernummer i mailen.

Mina produkter var skadade när de kom fram. Vad ska jag göra?

Ta bilder på skadan och skicka till hampus@stauppklubben.com så ska vi kolla på saken. Se till att få med ditt ordernummer i mailet, så underlättar du arbetet mycket för oss.

Jag vill returnera mina produkter. Kan jag få pengarna tillbaka?

Du har full retur och bytesrätt inom 14 dagar från att du mottagit varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oskadat/oöppnat skick. Alla lappar och etiketter måste sitta kvar samt returnera även varans originalförpackning. Var rädd om varan, rulla ihop varsamt och emballera den oanvända varan väl innan du returnerar den. Varan ska återlämnas oskadad och i nyskick. Vid retur eller byte av varor betalar du själv returfraktkostnaden. Skriv ditt namn och ordernummer på en lapp och skicka med den i paketet och maila samtidigt till hampus@stauppklubben.com och meddela vilken order du vill returnera. Vi för över pengarna/annullerar din faktura när produkterna kommit till oss.